Dagens ridpass 13 Augusti 2012 [Dusty ♥]

Dagens ridpass gick bra, red igenom henne på ridbanan inför hoppträningen imorgon. Skrittade fram och sedan kortade jag upp tyglarna för att jobba henne, gjorde öppnor/slutor och några skänkelvikningar. Den första skänkelvikningen blev ruskigt bra! När hon kändes fin i formen så började jag trava. Travade mest runt på spåret, tänkte mycket på min sits och hur hon var ställd i hörnen, jag var noggrann!
 
Efter ett tag när jag tyckte att hon var fin så fattade jag glopp, i lättsits först. Hon var superfin i galoppen, luftig och fin! Satte mig ner och jobbade henne, hon kändes riktigt fin i båda varven! Gjorde ett enkelt byte också, lite försiktigt. Travade av henne sen, hon var fin idag! Speciellt när jag travade av henne. Skrittade sedan av henne i skogen, där såg hon lite spöken, min knasboll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0