Dagens ridpass 15 Augusti 2012 [Dusty ♥]

Den här dagen har varit sjukt bra, Emma och jag har dött av skratt och varit hur trötta som helst haha, men hur grymt som helst har vi haft det!
När vi kom till stallet så böjade vi med att packa hö, göra krafften och mocka. Snackade och skrattade lite med Maja också ^^ Sen gick vi och hämtade Dusty i hagen och gjorde iordning henne för en uteritt. Skrittade iväg lite långsamt, det var så fruktansvärt varmt men Dusty var så duktig ändå, som vanligt :D Red runt gutterboda, när vi kom till grusvägen så travade jag en bit, hon var lite spänd i början men stundtals blev hon riktigt fin! Tog en liten galopp på ett fält, taggad ponny snackar vi här, hon tyckte det var svinkul! Sen fortsatte vi på grusvägen där jag travade, sjukt fin var hon då! Sen skrittade vi hem igen, hon skötte sig kanoners, min stjärnponny ♥
mitt hjärta, vad hade jag gjort utan dig? 

Kommentarer
Postat av: Leila- En fotoblogg i Kumla

sv: Tack, detsamma. :)

Kram Leila!

2012-08-16 @ 07:19:28
URL: http://www.leilaramic.se
Postat av: Julia - en ponnyryttare♥

Älskar dig!
Ni två är så SJUUUUUKKKTT fiina♥♥

Svar: Naw, tack så jättemycket! :D <3
Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0