Dagens ridpass 17 Augusti 2012 [Dusty ♥]

Idag red jag och Maja ut en sväng, Cajsa hängde med på cykeln bredvid! ^^ Det gick superbra, alltid lika roligt att rida ihop med Maja och Cajsa på sidan av! Men i alla fall så red vi runt guttersboda, en bit innan grusvägen som leder in till guttersboda så jobbade jag henne lite och hon var fin! På grusvägen så travade vi och det gick helt okej, hon var väldigt pigg så det var lite svårt att jobba henne. Maja ville gärna galoppera men jag tog det lite lugnt, men i alla fall så travade vi på ett fält, hon var så himla fin där! Luftig och sjukt fin! Sen travade vi en bit till och sedan så skrittade vi hem igen.
Min fina tjej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0