Dagens ridpass 21 Augusti 2012 [Dusty ♥]

Hej på er! Idag red jag ut med Maja, Dusty skötte sig superbra! Vi red först på den vanliga vägen som jag kallar den, när vi var i slutet på den så jobbade jag henne lite smått + att vi travade en bit. Hon kändes helt okej, lite stum i munnen men i alla fall så utforskade vi väldigt mycket idag, skitkul var det! Dusty hade öronen frammåt hela tiden :D 
I alla fall så red vi in i skogen och då började vi att utforska, det gick superbra! Så till slut så kom vi ut på en väg som leder till Guttersboda, så vi red på den och travade lite också, hon kändes fortfarande lite tung i munnen. Men när vi kom till grusvägen så var jag på lite mer med skänkeln och då plötsligt så blev hon sjukt fin! Så jag tror jag inte höll om med skänkeln helt, slarvfel! Sen utforskade vi en till väg, i skogen. Gick också superduperbra! Sen skrittade vi hem igen, tror Dusty var nöjd och glad :D 
min älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - hästblogg

sv: tack detsamma:D

2012-08-22 @ 21:59:41
URL: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0