Dagens träning ♥ 16 augusti 2012

Dagens dressyrträning gick hur bra som helst! Vi började med skritten, att jag skulle få igenom henne lite mer. Hon blev jättefin tillslut! Sen travade jag igång henne, vi jobbade på volt och hon blev sjuktsjukt fin! Gjorde lite travökningar, man känner hur hon länger på steget nu! Gjorde lite galoppfattninar sen, fokus på att formen skulle vara kvar. Det är ju jag som slarvar men nu fick jag till det lite, så några blev riktigt bra! Gjorde en förvänd galopp åt varje håll, det gick lite fort men jag kan ta i henne mer om man säger så, jag kan krama mer i tygeln så hon samlar sig mer vilket är kanon. Erika sa att det var så mycket bättre men det gick lite fort men vi jobbar på!
♥ Från idag..
Sen frågade jag Erika om vi kunde göra lite ryggningar, hon ryggar ju bra men det är sen när hon ska igång igen som hon str stilla en stund och sen travar hon, så det vill jag få till lite bättre och det fick jag! Hon var lite bråkig och ville inte backa ibland, hon backade typ 3 steg sen stannade hon och sen backade hon igen, och sen pang iväg men annars gick det grymt! Sen travade jag runt lite och gjorde lite mer travökningar och någon mer galopp, GASHH vad fin hon var! Helt sinnessjukt, mumma på min ponny ♥
 från igår som Emma tagit.. 
världens bästa ponny ♥ ursäkta olika bildstorlekar..
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Jonsson

Snyyygingar! kan vi vara på fredag-lördag förresten? :DD♥

Svar: Tack! :D Skulle precis smsa dig haha :D<3
Amanda

2012-08-16 @ 23:37:13
URL: http://jonssonlisaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0