Du är som luften - omöjlig att leva utan

Idag red jag på banan en sväng, hon var verkligen superfin! Skrittade fram henne som vanligt sen började jag jobba henne i skritten. Ställde/böjde och gjorde en skänkelvikning åt båda hållen, hon var riktigt fin! Travade igång henne sen, först i låg form, sen lite tävlingsform. Hon var superfin! Ju längre jag red desto finare blev hon! Gjorde någon skänkelvikning och dom blev förvånadsvärt bra! Gjorde lite travökningar och annat smått och gott, fattade galopp sen och hon var lika fin där. Red igenom LB:1an en gång lite sådär så jag kan vägarna bara, hon var grymt fin i formen, bästa ponnyn ♥ Travade av henne sen, så sjukt fin var hon idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0