♥ Ingenting står över mig

Idag var det ju hoppträning, jag var sjukt taggad och det var Dusty också, kan man lugnt säga! När jag red fram så skrittade jag fram som vanligt och jobbade henne efter en stund, joggade igång henne lite lätt och då var hon fin! Sen när jag red i höger varv så hade jag ingenting i yttertygeln nästan, så jag försökte ställa utåt och lite sånt men det blev inte så mycket bättre, fattade galopp sedan och shit var pigg hon var. Men jag försökte göra så gott jag kunde men då blev hon sjukt stark istället så det var ganska svårt men tillslut så blev hon finfin så då försökte jag få igenom henne lite i traven igen. Gjorde samma sak som förut, ställde henne utåt. Och då blev hon superfin sen!
Sen började vi hoppa på ena långsidan, en rak linje. Dom 3-4 första sprången var verkligen kanonbra! Vi kom rätt på hindret, lite fort efteråt men superfin emot! Sen började hon att tagga till, då blev hon stark och inte alls rolig, konstiga hopp och nä, det kändes inte alls bra.. :/ Men Niklas gav mig bra tips och då blev det bättre och bättre, sen försökte jag se distansen lite mer och då blev det också bättre, tillslut så hoppade vi en bana. Då, då hade hon slappnat av och hoppade sjukt fint verkligen + att hon lyssnade på mig! Grymt fin var hon! Niklas sa att det var nästintill perfekt, blir så peppad av det! Så jag slutade där, travade av henne och då var hon också superfin! Ville inte sluta trava, hihi :D



bästa♥

Kommentarer
Postat av: Moa Mattsson

Spg er på ridbanan när jag och mamma skulle till ridskolan :D och sen såg jag dig när du cyklade hem också , hihi :) ♥

Svar: Jaha, vad gjorde jag? :o såg det hemskt ut :ooo Jaha, haha :D då såg jag nog knäpp ut ;D <3
Amanda

2012-08-28 @ 22:23:21
URL: http://mattssonmoaa.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad roligt ni ser ut att ha det!

Svar: Hihi, alltid! :D
Amanda

2012-08-28 @ 23:05:38
URL: http://dressyrfux.blogg.se
Postat av: Tova

Verkligen jättefina!

Satsar ni mest på hoppning eller dressyr? =)

Svar: Åå, tack! :D Det är dressyren :D
Amanda

2012-08-30 @ 16:26:52
URL: http://kazince.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0