Jag är lyckligare nu

Hej på er! När vi kom hem från tävlingen så tog jag in min älskling som kom gåendes till mig i hagen = BIG smile på mig!
Gick in i stallet borstade henne och allt sånt, gosade lite emellanåt också! Sen på med lindor/skydd, sadel och träns. Skrittade ut en sväng, blev en lugn trav också! Red den vanlig rundan men istället för att rida till wittvång så red jag på en skogsstig där hon taggade till! Det var så härligt att rida en sväng efter en lång dag på ÖFK, träffade min bästavän Viktoria där också så vi hängde lite, så skojjigt! Dusty skötte sig exemplariskt!
Måste bara berätta att när jag red på en väg idag så kom det en traktor och den vägen är ganska smal, vägen är omgjord så dn är asfalterd så då hade dom lagt stora stenar runt om, i alla fall så red jag ner i skogen och sen när jag skulle upp igen så var jag lite osäker vart jag skulle gå men Duty knatar på och snubblar på en sten. Tyckte så synd om henne, min stjärna! Haha ville br få ut det xD

Kommentarer
Postat av: Mirra - Hoppryttare

Hej!
Jag har skrivit ett inlägg där alla får skriva sina åsikter om vad de tycker, kika gärna in och kommentera vad just DU tycker och gärna varför!!
Inlägget: http://mirramarika.blogg.se/2012/august/vad-tycker-du.html
Tack på förhand!!

2012-08-13 @ 17:20:30
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0