♥Jag blir så lycklig av att se dig så glad

Hejsan Svejsan! Idag skulle ju jag rida på banan, fokus på skänkelvikningar, förvänd galopp m.m. Men när jag kom till stallet så var jag inte alls sugen på att rida på banan men jag var jättesugen på att jobba henne, så Maja och jag red först på en skogsstig som leder till ett fält där vi red. Det var sjukt kul verkligen, hon var så glad och sprudlade av energi! Den här energin som hon hade gjorde hon till en bra energi, förstår ni hur jag menar? Det kunde lika gärna gått åt skogen.
Men somsagt så gick det riktigt riktigt bra! Travade runt lite först, dom fick lyfta på benen lite extra nu, men det är bara bra! I alla fall så var jag noga med att jag hade lika mycket i båda händerna, vilket jag hade. Travade runt och bytte varv ganska ofta, ställde/böjde. Hon var faktiskt superfin, även fast jag hade lite glappa tyglar och var lite ostadig kändes det som. Hon var så positiv till arbetet! Så roligt :D Satte mig ner lite och jobbade henne, kanonfin! Gjorde någon skänkelvikning, vilket gick super! Det var lite svårt att göra färvänd galopp på fältet, tog en kort galopp bara. Hon var sjukt fin i den! Samlade sig själv och åå, så underbar ♥ Sen travade jag av henne och då skrittade Maja och jag av dom sedan.
min älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen Molin

Nu är det veckans blogg på min blogg, super enkelt att anmäla sig.
Här kan du anmäla dig; http://resultoflove.blogg.se/2012/august/veckans-blogg-1.html MVH Ellen Molin - resultoflove.blogg.se

2012-08-23 @ 06:19:48
URL: http://resultoflove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0