Vad vore jag, utan dina andetag?

Dagens ridpass gick otroligt bra, red ut med Maja! Vi utforskade lite, det som vi är så bra på + att vi hälsade på hemma :D
När jag kom till stallet så började jag med att göra iordning hennes box [mockade, la in maten]. Sen packade jag hö och gjorde krafften + att jag fyllde på vattnet. Sen gick jag och Maja för att hämta våra fina pållar ♥ Sen gick vi in i stallet för att borsta rent dom och fixa i ordning. När vi var klara så skrittade vi iväg på en uteritt! :D 
Vi utforskade lite i början av ritten, red på en skogsstig men massor med rötter och sånt, superkul var det! Dom fick verkligen tänka till vart dom skulle sätta fötterna, det är bra det! Vi kom ut på en stig där vi har ridit innan så vi kom ut till wittvång så vi travade lite i alén, hon kändes kanonfin verkligen, hon går så himla bra på det tredelade med fasta ringar! Sen red vi vidare till travrakan där vi galopperade i ett lugnt tempo, hon var superlugn och lyssnade på mig! 
Sen red vi vidare på en stig där vi trodde att vi skulle komma ut vid trädgårdsväxter men då kom vi ut typ där jag bor, det var jättekrångligt att ta sig fram men till slut så kom vi ut ur skogen, då red vi hem till mig. Det kom lite småbarn som ville klappa, Dusty och Splash skötte sig super när dom sprang runt dom, hihi!
Sen skrittade vi hem igen, travade två små sträckor också, sjukt fin var hon! Speciellt på den andra sträcken, hon var avspänd och grymt fin i formen, bästa ponnyn ♥
 

Kommentarer
Postat av: frida

Såg dig och maja när ni kom! :)
Såg er gjenom köks fönstret! ;)

Svar: Jasså! ^^
Amanda

2012-08-06 @ 20:45:06
URL: http://fridabella.blogg.se
Postat av: Ellen Molin - satsande travtjej

Super fin blogg, vad är Dusty för stam? :)

Svar: Tack! Svarar i ett inlägg! :D
Amanda

2012-08-06 @ 21:10:56
URL: http://resultoflove.blogg.se
Postat av: Mizel Eriksson

sv: åh tack så mycket!!:D<3

Svar: vsg! Vem är det som har gjort den? :D <3
Amanda

2012-08-06 @ 22:50:46
URL: http://vibymizel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0