Dear best friend, please stay in my life forever because you´re one of the best things to ever happen to me ♥

Hej! Idag red jag till ridhuset med Maja, alltid lika roligt att rida med henne! Dusty kändes pigg och glad när vi skrittade iväg. När vi kom in i ridhuset gick vi med dom ett par varv eftersom vi frös så himla mycket. När jag hade blivit varmare hoppade jag upp och skrittade några mer varv på lång tygel för att sedan korta upp dom och jobba henne lite. Hon var väldigt fin i skritten måste jag säga, loss och väldigt mjuk och fin i munnen och i formen! I traven var hon också väldigt mjuk och fin, tror det var jag som red väldigt vingligt idag kändes det som men mjuk och fin var hon! Satte mig ner sen och jobbade henne lite, hon hade mycket energi men hon blir väldigt fin då men somsagt så red jag knasigt idag.
 
Galoppfattningarna blir riktigt bra nu, jag börjar få kläm på hur jag ska göra och Dusty är så duktig, hon får mycket mycket beröm eftersom det har varit ett ganska stort problem som vi har fått minus på när vi har tävlat så det är kul att det går bättre nu! I galoppen var hon okej fin, hon kräver så fruktansvärt mycket ridning i galoppen och efter ett tag så blir ju jag trött och orklös men vi kämpade på och hon var fin! Traven efter det så var hon kvick och alert, superfin! Travade av henne i en låg form sen, riktigt fin var hon så jag är nöjd!
bästaste ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0