Shake up the happines

Hejsan Svejsan! Idag red jag iväg till ridhuset för ett pass, tänkte att jag skulle ta ett lagom långt pass och ha henne lång och låg i formen men det blev lite annat, hon var sådär ''spooky'' idag igen, tyvärr.. Det förstör ganska mycket eftersom hon blir lite osammarbetsvillig men jag försökte kämpa på men jag kom liksom ingen vart, hon satt fast lite i munnen och jag fick aldrig till det, tror jag red väldigt dåligt också, hehe men jag gjorde lite slutor och skänkelvikningar som gick helt okej! Hon ville inte släppa efter i formen så jag satte mig ner och jobbade henne istället, ville ha henne kvick vilket hon var och då var hon jättefin! Fattade galopp sen och galoppfattningarna blev bra, försökte få henne lägre, gick ganska bra men hon var ändå väldigt fin! Samlade ihop henne och hon var riktigt fin! Så i galoppen är jag väldigt nöjd men i skritten och traven gick det lite trögt.. Men annars så är jag nöjd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0