Snöstorm

Hej på er! Idag som alla kanske redan märkt så är det typ snöstorm överallt, helt sjukt vad mycket snö det är nu. Jag var hemma från skolan idag, ont i halsen och massa tråk.. Så Dusty fick vila idag, jag hade tänkt att jag skulle ta en promenad men Dusty gillar inte snöstorm så det var ingen idé att ens försöka gå en promanad och jag mådde ju änd inget bra så hon fick vila! Pappa och jag åkte upp till stallet för att mocka och göra maten, borstade lite på henne också och såklart lite mys! 
finaste ponnyn ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa Jonsson

Jag såg aldrig dig i skolan men det förklarar ju saken, krya på dig! ♥

Svar: Åh, tack Lisa! <3
Amanda

2012-12-05 @ 22:27:45
URL: http://jonssonlisaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0