Stole my heart

Hej på er! Idag red jag till ridhuset för ett pass. Började i skritten där jag ville ha henne loss och aktiv, började med att ställa och böja henne, gjorde öppnor och slutor, någon halt och lite sånt. Hon vart väldigt fin i skritten, verkligen loss och superfin! Började trava igång henne och hon var fin! Gjorde samma saker som i skritten, skänkelvikningar öppnor/slutor och det gick faktiskt bra, satte mig ner sen när det kändes bra och hon var lite emot i formen men det blev bättre sen, gjorde skänkelvikningar och lite mer öppnor och slutor. Fattade sedan galopp kollade så hon spårade ordentligt vilket hon verkligen gjorde! Så jag samlade henne lite och gick över i förvänd galopp också, gick helt okej, vi är inte riktigt där men snart så! Efter den förvända galoppen tror jag hon tyckte det blev lite jobbigt, hon vart lite tjafsig i galoppen och lite i traven men hon gav sig sen och blev superfin! Man får verkligen inte ge upp med henne men hon var superfin så jag är jättenöjd! :D
Bild från i Februari, fina hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: elin

ni två passar verkligen tillsammans :D

Svar: Åh, tack så jättejättemycket! :'D
Amanda

2012-12-22 @ 02:50:02
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0