Troublemaker

Hej! Idag red jag på banan en sväng i all snö. Åh, jag var så himla glad att få sitta på hennes rygg igen, satt och skratta liksom, lycka ♥ I alla fall så skrittade jag fram henne och jobbade henne sedan, gjorde någon skänkelvikning som vart helt okej faktiskt, hon tog det lugnt och gjorde rätt. Travade lite också, inte så jättemycket men tillräckligt, hon var så härlig! Stora fina kliv och väldigt mjuk och fin i formen! Hon var fin hela ridpasset, glad till arbete, så jag är mer än nöjd! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin schabrak! Var köpte du den?

Svar: Tack! Det är köpt på hööks!
Amanda

2012-12-08 @ 16:05:18
URL: http://hastalskarelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0