Allround schabrak Nick från HV POLO

Jag la ju upp ett inlägg om all HV polos nyheter men tänkte skriva om det här schabraket. Det var riktigt snyggt, faktiskt ! När jag kollade på det lite snabbt typ igår så tänkte jag först blä, det var inte så snyggt men sen var det en tjej som la upp det på sin blogg och skrev att hon älskade det och när jag kollade på det lite extra så var det inte så tokigt ändå. Det var mest färgerna som jag inte gillade, den gula färgen var inte så jättesnygg och det marinblåa var snyggt om det inte hade varit en gul kant på, haha ! Dom finns att köpa på Cheval Ridsport för 599 :-.


Vad tycker ni ? ^^

Kommentarer
Postat av: Lisa och Emma

Hej! Nu har vi frågestund så kika in och ställ frågor! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0