Dagens Dusty ♥ [14 Februari, alla hjärtans dag]

Idag är det ju alla ♥:ans dag som ni alla vet ! Hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag, verkligen ! :D

Idag när jag kom hem från skolan så skyndade jag mig att byta om och cykla iväg till stallet för att få mysa med Dusty, så när jag kom till stallet så började jag att hälsa på Dusty [Såklart ;)] Sen började jag att mocka, byta vatten och lägga in insläppshö + krafftfodret som hon får. Sen gjorde packade jag hö och gjorde krafften. Sen tog jag in henne och började borsta på henne, och hon stog där och sov nästa, pluttan ♥ Sen åkte sadeln och tränset på + massa reflexer och sen ut och rida med Pernilla ! Jag blev rätt förvånad måste jag säga för hon var väldigt lugn när vi red ut, trodde hon skulle vara pigg men det var hon inte. I skritten var hon fin men inte samma form som hon brukar ha, det var samma i traven. Hade det tvådelade bettet idag och jag har ridit på det tredelade hela tiden och på det har hon varit sååå fin ! Så jag tror hon trivs mer på det. Men jag är nöjd, hon var så duktig så ♥

Dusty hälsar alla ♥:ans dag, hihi !
Mobilbilder från idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0