Dagens ridpass på min sjuuukt bästa ponny ♥ [27/2 2012]

Statistiken har legat asbra till nu när jag inte har varit hemma, skitkul verkligen !

Idag har det varit en grym dag, började med skolan, chill dag hade tre lektioner slutade halv tolv och då hängde Cajsa med mig hem och vi hade sjukt kul som alltid, saknat det lilla plommonet ! Men i alla fall så slängde vi i oss lite mat och bytte om för att sen åka till min ääälskling ♥ Åå lyckan att få röra vid henne, få krama henne det hårdaste man har och få massor med pussar av henne. Det är ren lycka ♥



När jag hade hälsat klart så gick jag och Cajsa in i stallet och mockade först, och shit vad snabb jag va, kändes som jag stressade lite nästan bara för att få rida haha ! Men i alla fall efter vi hade mockat så gjorde vi maten och bytte vatten och allt sånt :)
Sen tog jag in Dusty och ställde på henne på gången och hon var väldigt lerig så det blev mycket borstande hihi, men det var bara mysigt så när vi var klara med det så lindade jag benen och sadlade jag och tränsade sen var det ut på banan som gällde, tråkigt nog så åkte Cajsa hem då men jag red ju i alla fall ;D

Skrittade fram henne och hon kändes riktigt fräsch ! Kortade tyglarna och formen var helt okej, men snäppet bättre hållet om ni fattar vad jag menar då, hihi. Men jag började trava igång henne och hon kändes helt okej men vi jobbade på och travade över lite bommar som gick jättebra ! Galoppen var helt fantastik när jag verkligen höll om henne med benen, då var hon så fin i formen och verkligen orkade att galoppera på mindre volter, jag måste hjälpa henne jättemycket med det och idag klarade hon det galant ! Och sen efter det i traven så var hon riktigt riktigt fin i formen stundtals, fick rida runt lite för att få igång henne eller hur jag ska säga och efter det alltså då var hon så grymt fin asså ! Min pålle är bäst ♥ Så efter det så skrittade jag ut från banan och traade lite i deras alé och åå vad det var mysigt :D Sen skrittade jag ut lite i skogen mysmys !
Förlåt för felstavningar och sånt men hann inte kolla igenom så mycket nu.. Men Dusty är världens finaste så henne kan ni kolla på ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad köpte du på Gbg horseshow? såg att du provade stövlar;D

2012-02-28 @ 09:07:55
Postat av: Cajsa

"Jag som inte kan stå på benen Amanda" pöss :* <33333333333333333

2012-02-28 @ 11:03:02
URL: http://caline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0