Dagens träning ♥ [Onsdagen den 29 Februari]

Idag är jag så sjukt nöjd över mig ponny, min kämpe, gud vad hon kämpar, min älskling ♥

Träningen började med att vi travade runt lite och hon var fin !
Sen galopperade vi ganska direkt för Erika ville se om hon gjorde någonting men det gjorde hon inte så jag tror hon bara inte orkar jobba liksom, hoppas på det i alla fall. Så det inte är något värre :) Om ni förstår vad jag menar, hihi! Men i alla fall var hon väldigt avslappnad och riktigt riktigt fin ! Så jag är grymt nöjd idag ♥ Och galoppen ska vi inte snacka om hur fin den var, kan inte beskriva med ord asså jag tyckte verkligen att hon jobbade superbra idag, min älskling. Sen fick vi en lite skrittpaus och sen efter det travade vi lite och så kändes hon lite spänd men sen efter ett tag slappnade hon av och blev ruskigt fin ! Riktigt riktigt nöjd idag, min bästa pålle ♥
Kan inte säga så mycket mer.. haha.. :D

Kommentarer
Postat av: evelinn "enewe" åkerman

svar: Tack så mycket för ditt stöd! :D det betyder skit mycket<3



ska du rida div 3 iår eller ska du rida högre klasser?:)

2012-02-29 @ 22:10:27
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: evelinn "enewe" åkerman

svar: okej vad tråkigt :/ jo jag ska va med, har bytt klubb nu också så jag tävlar för ryttarkamraterna kumla :) men satsar på LA till hösten så jag kan va med i sexårs championatet med rb :D<3

2012-02-29 @ 22:45:53
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0