DRESSYRTRÄFF.. [Örebro Ryttarteam]


Lurviiiig ponny ♥

Idag är det dressyrträff med bästa klubben, här ska det pratas dressyr! Så vi får lite klart för oss vad som kommer hända 2012 !
Sen efter det så sticker vi till Emma [Som hade min förra foderponny Lillan, om ni kommer ihåg] Men i alla fall så har hon köpt en ny pålle som vi ska hälsa på och sen såklart Lillan ♥ Sen åker vi vidare till min älskling och antagligen rider jag ut och bara skrittar eftersom det är så kallt eller så rider jag till ridhuset, vi får se men såhär ser dagen ut ungefär. 
Bloggen kommer hållas uppdaterad med hjälp av tidsinställda inlägg så om ni har en tråkig söndag så ploppar det upp ett nytt inlägg varje timme på bloggen, så jag säger bara : Håll utkik !

Lillan ♥

Kommentarer
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Skulle du kunna göra ett inlägg med alla dina outfits? :) skulle vara kul att se :)

2012-02-05 @ 11:36:14
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0