Du får mig att le som ingen kan förstå ♥

Idag hängde ju Cajsa med till stallet, så när vi kom till stallet så började vi med att lunchfodra alla hästarna och sen gjorde vi maten, bytte vatten och sen mockade vi. Sen tog vi in Dusty och borstade henne en stund och sen var det på med skydd, sadel och träns ! Idag så red jag ut på henne och Cajsa cyklade brevid ^^ Och jag är grymt nöjd över min underbara pålle, hon var riktigt lugn ! Så mjuk och fin i munnen, fin i formen och ja, vad ska man säga ? Världens bästa ponny ♥ Skrittade mest men det blev lite trav också och jag kan inte säga något mer än att jag är superdupernöjd ! Det vart en riktigt mysig tur, duktig ponny och sol ute är ju inte helt fel alltså ! Sen i alla fall när vi var tillbaka i stallet så fick hon massor med morötter och en hel del pussar haha ;D Sen släppte vi ut henne i hagen och sen sopade vi hela stallet och hade kul !
min finaste, bästa, sötaste, underbaraste, awesome ponny ♥

Kommentarer
Postat av: fanny :)

sv: hihi jaa söta är dom!

tack sj !:* <3

2012-02-21 @ 22:12:51
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se/
Postat av: ♥Louise

Sv: aw,taaaack. Men du är finare! ;*<33333333

2012-02-22 @ 09:19:36
URL: http://divinelouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0