FLEECE LINDOR 4-PACK ESKADRON

Dom här lindorna från Eskadron tycker jag verkar jättebra ! Jag har lagt upp dom en annan gång men inte dom här färgerna. Jag älskar färgerna, det finns massor ! Finns i alla möjliga : Rosa, klarblå, aprikos, röd och massa mera häftiga ! Skulle verkligen vilja ha dom klarblåa till något passande schabrak, förstå vad snyggt !
Ett litet minus är att dom är ganska långa, dom är 3,40 meter långa så om jag köper ett par får jag nog klippa av dom rätt mycket, men det funkar ju det med ! :D Dom finns att köpa på Charlies Häst & Hund för 269 :-.

Klarblåa
Aprikos                                                                         Mellanblå
Limegrön                                                                      Grå
Röd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0