FRIDA GÄRTBLOGGAR !

Go for it girl ! 


Hej alla Amandas fina läsare! Ler med öppen mun

Jag vart en av vinnarna av Dagens blogg här, så jag får gästblogga! :D

Kan börja med att presentera mig själv. Jag heter Frida Rydbjer, snart 14 år och driver bloggen http://fridarydbjer.blogg.se där jag skriver om mina ridpass, dagarna i stallet, visar foton som jag tar med min Pentax k-x och massor mer!

Jag rider på ridskolan Örebro fältrittklubb, där rider jag två gånger i veckan. I en hoppgrupp och en “vanlig” grupp.

På Örebro fältrittklubb står även min älskade sköthäst Eddy står, han är en welsh cob med färgen fux, född –99 och maxad D-ponny.

Han är verkligen grym, men hela 2011 var han halt, men nu är han äntligen frisk igen och jag ska försöka starta några dressyrtävlingar (Han får ännu inte hoppa p.g.a skadan) med honom.

Eddy är iallefall verkligen grym i dressyren och i stallet är han jätte gosig men en riktig godisråtta!

Så jag ser verkligen fram emot detta år och hoppas att det kommer gå bra för mig och Eddy! :D

Två rätt så gamla bilder på mig och Eddy:

Vi skulle vara “Färgglada” .. ;)

 

Sen under 2011 har jag även ridit mycket en ponny vid namn Ineke, som också står på ridskolan.

Hon är en lite kraftigare häst med mycket personlighet, men jag har fastnat för henne! Vi har tillsammans tävlat några hopptävlingar, och jag hoppas det blir fler!:D

Två bilder på mig och Ineke:

Om ni vill följa mitt liv, min utveckling inom ridningen, se de bilder som jag fotar (Älskar att fota) och massor mera, kika in på min blogg,http://fridarydbjer.blogg.se :D

 

Och här är självaste jag:

Hittade ingen finare bild.

//KRAM http://fridarydbjer.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0