Hoppelihopp !

Idag är det hoppning som står på schemat, tänkte hoppa lite studs och ha riktigt roligt med henne ! Åker upp vid sådär 10-tiden så det blir en härlig förmiddag i stallet ! Sen efter jag har varit i stallet så ska jag och Sanna åka och kolla på en hopp-tävling som är på ÖFK [någon av mina bloggläsare som ska dit ? Bara att tjoa hej på mig om ni känner igen mig!] Aa, men i alla fall så är det ganska många som jag känner som ska var med så det ska bli riktigt kul, det börjar halv tre om ni också vill åka dit ^^
Gammal bild ^^ men hon är fortfarande finast ♥
ni behöver inte kolla på mig

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag var med:)

2012-02-11 @ 22:15:38
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0