I will fight for you, my best friend ♥

Idag när jag kom till staller så började jag med att hälsa på min fina i boxen och sen tog jag ut henne direkt för att borsta och fixa inför ett litet pass på banan !

Ridpasset idag gick jättebra ! Men hon var på hugget, haha ;D Det snöade + att det var 10 minus men det var riktigt mysigt hihi ! I skritten så var hon pigg och frammåt lite på tårna nästan men ruskigt fin i formen ! Jobbade på super verkligen ! Gjorde lite skänkelvikningar och volter och det gick rätt bra. I skänkelvikningarna så fick jag inte fram henne typ så dom blev inte så bra, men vi kämpade på och nån gång fick vi till dom. I traven så får hon sån himla swung ! Och formen var prima, och ja det gick jättebra ! :D Gjorde skänkelvikningar även i traven och dom blir mycket bättre ! Sen fattade jag galopp också, och hon var pigg och glad, och såklart jättefin ! Så passet idag blev ett riktgit bra pass och jag är jättenöjd ! :D
älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

söta bilder! :) <3

2012-02-04 @ 20:39:08
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0