Jag älskar dig, jag älskar dig ♥

Idag när jag kom till till stallet så bytte vi ju täcke först och sen åkte vi till en liten liten butik som är jättemysig och snygga saker har dom dessutom !
Sen åkte jag och mamma tillbaka till stallet och vi hade städvecka den här veckan så mamma städade hela stallet + att hon gjorde maten och bytte vattnet, och jag mockade.
Sen hämtade jag min busunge i hagen och ställde upp henne på gången och borstade henne ett tag så hon blev riktigt ren, hihi. Sen lindade jag frambenen och satte på sadeln och sen bar det av till ridhuset med Bella !
Jag kortade upp tyglarna ganska så direkt och började jobba, gjrode lite volter och sånt och hon var fin ! Sen när jah började trava så hade jag henne i lite lägre form och travade runt på lite 8:or, volter och sånna saker gjorde någon skänkelvikning och dom vart super ! Hon var fin, det var hon. Sen när jag galopperade så var hon också fin men jag vet inte hur jag satt, det var så många i ridhuset så det var mycket att hålla reda på men det gick ganska bra i alla fall ^^ Men jag är jättenöjd över Dusty hon var så duktig så, sen när vi gick hem igen så pratade jag och Bella hål i huvudet på varandra haha och Dusty gick med öronen framåt hela tiden :') Så söt vad hon ! :')

Sen när vi var tillbaka i stallet så tog jag av henne all utrustning lite snabbt så hon skulle få äta sitt lunch-hö !
Sen åkte vi hem och nu ska vi äta, se senare hörreni !

Kommentarer
Postat av: Emily Hearne

Hade det funnits en fet gilla knapp för din blogg hade jag klickat på den nu.



GRYM BLOGG, verkligen! :)

2012-02-04 @ 23:15:39
URL: http://emilyhearne.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

fin bild :D

2012-02-05 @ 18:13:06
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0