Stallet ♥ - Knasbollarna [ÖFK] - Slappa

Rubriken säger allt ! Först åker jag till min älskade ponny och gör typ det jag gjorde igår, myser och har det gött ! Sen drar jag till Örebro Fältrittklubb med två underbara knasbollar, nämligen Fanny & Emma ! Ska bli sjukt kul ! :D Sen blir det att åka hem och slappa gärnet ;)
Du är som luften - omöjlig att leva utan
Du är som solen - du lyser upp min dag
Du är som himlen - finns alltid där
Du är som en nallebjörn - svårt att sova utan
Du är som månen - alltid vacker att se
Du är som en dröm - för bra för att vara sann
Du är som luften - omöjlig att leva utan
Du är som solen - du lyser upp min dag
Du är som himlen - finns alltid där
Du är som en nallebjörn - svårt att sova utan
Du är som månen - alltid vacker att se
Du är som en dröm - för bra för att vara sann
Jag älskar dig obeskrivligt myket min underbara ponny, finner inte ord ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0