You can try but never stop me, cause this is what i made of ♥

Dagens ridpass gick ganska bra hon var grymt fin ibland men ibland så var hon väldigt seg men jag är ändå jättenöjd ! :D

Började att jobba henne i skritten lite volter och halter, red runt lite och sen när jag började trava så var hon jättefin ! Lugn och avslappnad. Men när jag hade ridit ett tag så blev hon väldigt seg och det resulterade till att jag inte fick så bra stöd på bettet hela tiden men när hon var framme, ååh vad fin hon var ! Så då gjorde jag lite halter, serpentiner, volter och jag testade att göra någon öppna också och i slutet på dom så satt dom perfa !

Och skänkelvikningarna tyckte jag blev riktigt bra idag, dom satt också idag ! :D Sen kom vi till galoppen när hon brukar köra upp huvudet och bara springa men idag var jag riktigt bestämd! Och när jag ska fatta galopp och hon börjar galoppera och sakta av så blir hon väääldigt stark och stretar emot men jag får stopp på henne haha och några galoppfattningar blev jättebra och då berömmer jag henne massor men det var en gång som jag släppte tyglarna lite och klappade henne och skulle försöka få ner henne lite i formen och då blir hon skitsur eller om hon tyckte att det var jobbigt men i alla fall så börjar hon att göra stora hopp och jag vet inte vad haha ! xD
Men jag fick ordning på henne och den sista galoppen vart grymt bra så jag är grymt nöjd ! Körde lite förvänd galopp också och det gick väl helt okej ! Så jag är jättenöjd ! :D
Min bästa ♥

Kommentarer
Postat av: alva

Kan man annat än älska rött eller? Snyggt matchat ;) Och i headern med för den delen! :)

2012-02-13 @ 19:55:58
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: Emma

super snygga lindor!

2012-02-13 @ 20:22:42
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0