Crown benskydd från HV POLO

Jag känner att jag dissar ganska mycket saker säger ''nä dom gillade jag inte..'' men jag hoppas att ni in har något imot det!

Men jag kommer säga det igen haha ! Dom här skydden som kommer från HV POLO vad rätt snygga men kronan sitter på helt fel ställe, den passade inte in där tycker jag. Färgen var
lite tråkig om man ska vara petig! Jag älskar kronor men den här satt på fel ställde tyckte jag men annars super snygga !
Men om ni gillade dom så kan ni köpa dom på Cheval Ridsport för 599 :-.

liten bild men hoppas ni ser ! vad tyckte ni om dom ? :)

Kommentarer
Postat av: Lina

riktigt tråkiga, särskilt om man jämför med deras vrålsnygga läderskydd!

2012-01-19 @ 12:49:08
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0