Dagens ridpass 28/1 - Dusty ♥

Just nu sitter jag med Emma brevid mig, och vi har haft det sköjj, men mer kommer der bli ;D

Dagen ridpass gick helt okej, hon var fin i formen men jag hade inte det där stödet i händerna idag för jag hade ju hoppsadel och jag kan verkligen in sitta i den, har inte haft den på typ en månad haha !
Men jag försökte i alla fall och i början var hon väldigt lugn och avslappnad tyckte jag men sen när vi hoppade så blev hon riktigt pigg haha ! Men det blev lite som det blev, men jag är nöjd ! :) Sen hoppade Emma upp i sadeln också och jag tror att hon tyckte det var riktigt kul ! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

snygg outfit:)

2012-01-29 @ 20:34:55
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0