Dagens ridpass - Dusty ♥

Dagens ridpass gick jättebra ! Red på banan, den var lite hård men jag skrittjobbade henne lite bara. Började med att skritta fram henne och sen somvanligt korta upp tyglarna ;D
Sen gjorde jag den här övningen :
Den är jättebra! Dom röda prickarna är halter och det svarta är skritt.
Det funkade super hon var pigg och glad och var jättefin i formen! Loss i ganachen, rund & fin.
När jag gjorde halterna i den här övningen så testade jag att göra en hälsning, precis som i ett dressyrprogram och se om hon gick upp ur formen och det gjorde hon lite i början men inte så mycket, men sen när vi hade gjort några halter så gjorde hon det inte alls ! Sen slutade jag med den här övningen och gjorde skänkelvikningar, öppna/sluta och lite sånt och det gick jättebra, blev lite förvånad haha ! Sen skrittade jag av henne, trodde jag bara hade ridit i typ 20 minuter men jag hade ridit i 45 minuter, så hon fick sig ett litet pass ändå ! ^^
Men jag är jättenöjd med henne, hon kämpade på super !!


min bästa♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

fina bilder! Fantastiskt söt ponny! längtar tillbaka till min ponnytid haha.

2012-01-16 @ 22:20:08
URL: http://teamthav.blogg.se/
Postat av: Lollo

Kul med lite övningar!! :)

2012-01-17 @ 20:54:20
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0