Du är det vackraste jag vet ♥

Ridpasset idag gick helt okej, i slutet gick det jättebra men därimellan gick det inte så bra :/ redan när jag red så frös jag om händerna och det blev bara värre och tillslut trodde jag att jag skulle förfrysa mig nästan, lite läskigt !
Men jag började jobba henne som vanligt, och hon var ganska fin! Jag red på fältet måste jag ju säga haha så ni fattar xD Hon var piggelin idag också men jag kämpade på och hon var väldigt känslig för skänkeln ibland och ibland inte så känslig haha! Men jag vet inte hur jag ska förklara, och jag skulle försöka ställa henne som en banan typ och hålla emot på yttersidan med skänkeln så ville hon fatta galopp och jag satt där med mina frusna händer och ja, det gick som det gick men i slutet fick jag lite ordning och reda på henne ! Galoppen blev hon sjukt fin i formen ! Lugn och avslappnad i traven så i slutet är jag nöjd ! :D

Asså ni ska veta hur sjukt mycket jag älskar den där ponnyn, gråter nästan varje kväll för att hon är så underbar, jag älskar henne sjukt, grymt, mega super mycket, skulle kunna skriva en bok om hur mycket jag älskar dig..♥


min, min ponny♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det tycker jag också! Hon är ju väldigt söt och ni är jättefina tillsammans. :) kram

2012-01-25 @ 22:11:35
URL: http://johannabors.blogg.se/
Postat av: Emma

super fina bilder:D

2012-01-26 @ 20:29:22
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0