Dusty idag !

Idag fick Dusty vila, jag mår inte alls bra så mamma tyckte att hon skulle vila så jag kanske kan rida imorgon isället så det gick jag med på !

När jag kom till stallet så började jag med att hälsa på min älskling som stog i boxen sen ställde jag upp henne på gången och jag började mocka medans mamma gjorde maten + vattnet. Sen när jag hade mockat klart så tog jag av Dusty hennes täcke och borstade henne lite, mysigt värre ! Sen fick hon lite morötter på köpet, hihi ! :D
Sen satte jag på henen täcket igen och sen fick hon gå in i boxen. Sen hängde kameran med så slänger upp några bilder på min snygging !
finisen♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

charmiga bilder:D <3

2012-02-02 @ 17:37:37
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0