I have a reason to smile, because i have you ♥

Hej, idag när jag var i stallet så började jag med att mocka, fylla på vatten och lägga in insläppshö i boxen. Sen packade jag hö och gjorde betfor och krafft :) Sen fyllde jag på lite vatten i Dustys hage och sammtidigt tog jag in henne ! Borstade henne och mös lite ♥ Sen åkte sadel och tränset på. Jag red ju ut idag som jag skrev i ett inlägg innan och jag fick sällskap av mamma och pappa + hunden vilket var jättemysigt ! Började skritta på lång tygel och hon var så himla avslappnad, så det var jättetskönt. Sen kortade jag upp tyglarna och jobbade henne och då sa mamma att jag kunde testa att trava så det gjorde jag och hon var så himla fin !
Avslappnad och bara rullade på. Sen skrittade jag henne lite på långa tyglar och sen kortade jag upp dom igen och då var vi i wittvångs alé och då testade jag att göra lite skänkelvikningar och det gick jättebra, sen testade jag att trava också och jag fick hålla ihop henne massor men shit vilka skänkelvikningar, dom bara satt asså.

Så jag är mer än supernöjd idag, hon var absolut bäst ♥


min finaste älskling♥


Kommentarer
Postat av: Emma

super fina bilder:D

2012-01-14 @ 20:36:13
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Jasmine<3

SNYGG PAOWNI!!!



btw, kommer kanske att ha en bloggtävling om en Eskadron-Benlindeväska och vill gärna höra din åsikt om detta ;)

2012-01-14 @ 22:25:12
URL: http://ungponnyryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0