I mina ögon är du perfekt ♥

Idag när jag åkte till stallet så började jag med att mocka och sedan la jag in insläppshö i boxen. Sen packade jag hö, gjorde betfor och bytte vatten !

Sen gick jag och hämtade min fina ponny i hagen och ställde henne på gången och började borsta henne lite. Sen tänkte jag att jag kunde ta hennes nya grimma som jag fick i julklapp som jag inte har testat haha, men idag åkte den på ! Och den passade jättebra, hon vart jättefin i det tycker jag ! :D
Men ja, somsagt så körde jag ju lite ledarskap idag eftersom jag är lite hängig, men anyway så lyssnade Dusty skitbra ! Jag gjorde det som vi brukar göra. Halter, backa m.m Sen travade jag också lite och hon la innerörat bakåt då och det är väl så dom gör om dom lyssnar ? eller ?
Men i alla fall gick jättebra, supernöjd med henne ! Sen tänkte jag att vi kunde ta en liten bensträckare så hon fick sig en lite promenad också ;D
bilder från idag på min älskling ♥
mitt hjärta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0