Ingen är som du ♥

Dagens ridpass gick jättebra ! :D är verkligen supernöjd med min älskling ♥

När jag kom till stallet gick jag direkt till Dusty som stog i hagen och hämtade henne, saknat henne så ! Sen gick jag in i stallet och gjorde i ordning henne för en liten tur. När jag red så tänkte jag att jag kunde skritta ut en sväng, så det gjorde jag och det gick jättebra ! Hon stannade inte nån gång så det är jag jättenöjd över ! Sen när vi skulle hem så hade hon brottom haha, och sen mitt i allt så kommer det en sån där bild som inte tänker och kör i 190 km/h typ men det gick bra som tur va ! Sen red jag in lite på banan och hon var sjukt fin, låg och rund i formen ! Red några varv på stora mittvolten i både trav och galopp ! Är väldigt nöjd med ridpasset ! :D
Jag älskar dig sjukt mycket älskling♥

Kommentarer
Postat av: Emma

kul att det gick bra:D

2012-01-28 @ 13:36:32
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0