Stalltäcke JH Collection

Jag har inte bestämt mig om jag gillar det här stalltäcket eller inte, det är inte jättefult men inte jättefint heller. Någonstans där imellan tror jag, tror det är färgerna som inte lockar mig i smaken. Men det är lite fiffigt för den är som en avtagbar ''magplatta'' alltså så går det under magen också ! Det är som en lite platta. Och det verkar ju jättemysigt (tycker jag som är frusen av mig haha!). Men det kostar 599 :-Hööks.
Man ser magplattan lite på första bilden.


Vad tycker ni om täcket? :)

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag gillar inte färgerna så jättemycket, men annars verkar det riktigt bra! :D

2012-01-04 @ 12:46:13
URL: http://poniz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag verkligen ÄLSKAR det täcket :D vill sååååå gärna ha det, men har inte råd med det :(



Skitsnyggt enligt mig hihi

2012-01-04 @ 13:27:34
URL: http://meaglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0