Träns Kentucky från Shockemöhle

Det här tränset var bara såååå snyggt ! I löööv Shockemöhle !
Jag tror att det var ett sånt här jag ville ha en gång i tiden innan jag var i globen, tror jag såg ett sånt här träns där då också ^^ Men anyway så tyckte jag att det var skit snyggt ! Tycket ni inte också det ? Men min plånbok är inte så stor för tillfället så det får nog vänta några år, nu har jag ju fått ett jättefint träns som jag ör jättenöjd med så jag väntar ett tag ^^ Men om ni vill ha det så finns det att köpa på Sharpman för 2 499 :-.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jättesnyggt träns ! Skulle passa bra på Dusty tror jag :D <3333333333333

2012-01-14 @ 13:39:09
Postat av: Emma

Fint träns! :) <3

2012-01-14 @ 15:25:22
URL: http://hoppningdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0