Vaccinerad - check !

Hej på er ! idag när jag slutade skolan så stack jag hem och käka lite och bytte om sen kom mamma och skjutsade mig till stallet. Började med att hälsa på Dusty som skulle vaccineras så ställde upp henne på gången och sen skulle jag ta in en häst från hagen och när jag kom in i stallet igen så var det redan klart så jag mockade och bytte vatten sen fick Dusty gå in i boxen och äta lite, hon har förresten fått en ny box-kompis om jag inte redan har sagt det som hon inte gillar så mycket. Öronen bakåt ganska mycket och då får man säga ajabaja ! ;D

Men i alla fall medans hon stog och åt så gjorde jag betfor och all krafft som hon får, sen pratade jag lite med Cassandra och Bella haha, och ja jag vet inte vad vi ska kalla oss xD hihi !
Sen rullade jag och Cassandra in en ny höbal, eller rättare sagt : Försökte !! Cassandra tyckte jag var så klen :( haha !
Men vi fick in den med lite hjälp och sen ja, det blev mycket skratt ! :D Sen fortsatte jag med att packa hö och sopa lite. Sen var det en ponny i stallet som skulle besiktas idag så jag kollade på lite och gosade med ena stallkatten, mysigt var det ! ^^

mysig skritt-tur 2011 ♥

första tävlingen ! :D

♥ foto : Emelie Jansson

Kommentarer
Postat av: Frida

Kolla in på min blogg-Just du blev Dagens blogg!

2012-01-10 @ 21:20:34
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Ja stark kan man iallafall inte anklaga dig för att vara... ;) man kan inte prata in balen (då hade du varit bäst) man puttar in den! ;) ;);););) ses sen :)

2012-01-11 @ 10:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0