Vi kan gå genom eld ♥

Idag när mamma och jag kom till stallet började jag att mocka och mamma gjorde maten och vattnet sen ställde vi in Dusty i boxen, det var så synd om henne för hon var blöt eftersom det hade söat så ! :/
Men i alla fall så fick hon äta och medans hon åt upp så flyttade vi alla mina saker till det nya skåpet !

gamla skåpet, stööökigt. Fast igentligen så är det kameraväskan och höökspåsen som är ivägen ;D

nya skåpet som är tomt.

Nya skåpet med sadlar & träns inhängda.

Nya skåpet, FULLT ! blev riktigt nöjd med vart allt hamnade ! :D

Sen blev det ju många fina bilder på min prinsessa ♥

Sen testade vi det nya tränset också och det var så himla fint på henne ! :D




Så fin ♥

Sen tog jag på henne repgrimman och gick ut på banan. Började med att gå runt lite med henne med grimskaft. Gjorde lite halter, backa, gå sakta och fortare och det som vi brukar göra och det gick jättebra, hon lyssnade jättebra verkligen ! Någon gång kunde hon kolla upp på något men det gjorde inte så mycket. Jag är jättenöjd ! :D
Det som är problemet är att hon tigger som jag vet inte vad ibland, det är inte bra haha !
Men sen i alla fall så släppte jag henne lös och hon lyssnade grymt bra ! ♥
Första filmen är när hon inte är lös men den andra är hon lös på.


Förlåt om inlägget kom upp så sent men det tog sån tid att ladda upp alla bilder.

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Duktiga ni är! ;* <3

2012-01-01 @ 22:32:09
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Emma

gulliga bilder på Dusty:D

2012-01-02 @ 17:54:11
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0