you make me happy ♥

Dagens ridpass gick bra, jag skulle rida ut så mamma hängde med idag med. Så vi skrittade iväg proppfulla med reflexer och skrittade iväg till wittvång, och hon gjorde en ''vändahemmåtsväng'' men jag var bara lugn och väntade ut henne. Sen när vi var i wittvångs alé så skulle jag jobba henne lite. Göra skänkelviknar och sånt! Men då började hon igen, med en ''vändahemmåtsväng'' men jag gjorde samma sak som på den första ! Skänkelvikningarna gick helt okej hon var SJUKT pigg asså, fick hålla ihop henne verkligen ! Sen när jag skulle vända åt hemmåthållet så skulle jag göra samma sak och när jag skulle ta bak skänkeln och göra en skänkelvikning men då började hon galoppera haha så jag och mamma bestämde att vi skulle rida in i ridhuset!

Så det gjorde vi och i början var hon springig, tjafsig i munnen och grymt pigg ! Jag visste inte hur jag skulle göra riktigt men jag galopperade mycket på volterna så hon fick bli av med lite energi och sen i slutet, hon blev såååå sjukt fin ! Så avslappnad och jag fick verkligen igenom henne, lite springig i traven men hon hade massor med energi kvar men så himla fin i formen, låg och stadig. Så jag travade runt lite. Fattade galopp gjorde jag igen och hon var piggelin haha ! Men goshh vad jag är nöjd med slutet !


världens bästa ponny♥

Kommentarer
Postat av: Emma

super snygga bilder:D

2012-01-16 @ 18:07:30
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

kul att det gick bra tillslut! :D <3

2012-01-16 @ 20:12:23
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0