29 JULI

Hejsan Svejsan! Nu har jag tillgång till datorn, så nu kan jag skriva!
Så himla skönt att vara hemma, Dusty har varit lite jobbig nu under helgen på tävlingsplatsen, försvarat sig med att stegra.. Det gillar jag inte! Men nu när hon är hemma, hon är helt annan, då är hon den RIKTIGA Dusty, världens bästa Dusty ♥ Det här var ju första gången vi var iväg, det var ingen wooow det här måst vi göra om! Vi ville mest hem ;D Tävlingen var lite rörig ibland men det kan man ju förstå, det var många klasser! Men det har varit jätteroligt! Dressyren var roligast och sen hoppningen :D Nu ska jag kolla på något och göra lite tidsinställda till er imorrn + att jag ska redigera lite bilder och filmer! Vi hörs!
finafina ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0