Dagens ridpass 25 juli 2012 [Dusty ♥]

Hej på er! Idag kom jag och mamma lite senare till stallet efterom vi åkte och badade på förmiddagen, men det var supermyigt att vara i stallet på eftermiddagen!
Mamma och jag cyklade till stallet idag! När vi var framme så började jag packa hö och göra krafften, mamma började mocka lite sen tog jag över ^^ När vi var klara med det så gick jag tll hagen för att hämta min älskling ♥ Gick in i stallet sedan och ställde upp henne för att borsta och kratsa hovarna. Masserade gjorde jag också! Mamma stog och skrubbade lite i Dustys box medans jag gjorde iordning henne ^^
 
Sen red jag ut en sväng, mamma tog lite kort också, superfina blev dom! Skrittade mest men det blev lite trav också. Red till grusvägen vid guttersboda bara, hon skulle få ta det lite lugnt idag! Men i alla fall så började jag trava lite och shit vad fin hon var! Jag tänkte supermycket på händerna och tygellängden, hon blev så mycket finare när jag har kortare tyglar på henne, brukar ju länga på dom lite när jag rider men idag var det grymt bra! Får se hur det blir med sadel på bara..
Skrittade vidare till grusvägen vid gutterskoda där jag skritt-jobbade halva och travade halva, hon var sjukt fin i formen asså, sjukt fin! Sen red jag upp på ett gärde där jag tog en liten galopp i båda varven, hon var väldigt pigg om man säger så! Sen skrittade jag hem på en racerponny ^^ Tog även en trav när vi var påväg hemmåt också, sjukt fin asså! Älskade ponny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0