Dagens ridpass 4 Juli 2012 [Dusty ♥]

Tjenare! Idag när jag kom till stallet så var Maja där så jag snackade jag lite med henne + att jag packade hö och gjorde krafften, sen gick vi ut i hagen för att hämta våra finisar!
Hon var så himla glad i stallet, så himla härligt! Men i alla fall så borstade jag henne och sedan på med all utrustning som hon skulle ha! Hoppade sedan upp och skrittade iväg med Maja till Wittvång. Jag kände redan när vi red iväg att hon ville inte riktigt som jag ville, hon ville gå bakom Splash men jag tyckte gott att hon kunde gå brevid honom! När vi var framme vid wittvång så mötte vi Lisa som hängde med också, sjukt roligt hade vi det! :D 
 
Vi red samma väg som Maja och jag red i Måndags fast åt andra hållet + att vi utforskade lite andra vägar som vi inte hittade ut på så vi fick rida tillbaks flera gånger men roligt var det! Dusty var lite spänd och stressad, hon blir det när det är lite fler som rider och så fick hon gå sist och så, så det gick inte så jättebra.. Hon var inte riktigt som hon brukar när man rider ut, men när man är fler så blir hon så, jag vet inte.. ^^ Men när jag jobbade henne så var hon riktigt fin stundtals! 
 
När vi var tillbaka i stallet igen så var hon så himla nöjd och glad så jag vet inte vad hon var på för humör idag, haha! Fixade i orning allt som skulle ordnas, spolade av henne lite för det var så himla varmt ute, sen släppte jag ut min fina i hagen! 
 
världens bästa ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0