Du är som Google , du har allt jag söker ♥

Idag när jag kom till stallet hälsade jag på min fina ponny som stog i hagen först, sen gick jag in i stallet där Maja och Cassandra var så jag pratade med dom, mockade och lite sånt!
Sen tog jag in henne och borstade henne lite medans Splash blev skodd, sen blev Dusty skodd och hon sköter sig så himla bra! Så duktig tjej! Sen tog jag på all utrustning som skulle på och sen red Maja och jag ut. Skrittade till Guttersboda där vi travade också. I början så var hon lite spänd i formen men slappnade av och blev riktigt fin sen, när hon kom igång så fick hon en sån himla fin form! Sen skrittade vi vidare hem till mig nästan, vi såg mitt hus men vi red förbi det, haha! Vi utforskade idag, det kommer inte ihåg hur många gånger jag sa, ''Vart är vi?'' Haha! Men vi hittade dit vi skulle, vi red över massa stockar, rötter m.m, det var så himla roligt! Maja bjöd på en sång då och då och gud så vi skrattade, så himla härligt!
När vi hade hittat rätt tillslut så kom vi till travrakan där vi galopperade också, vi tog det lugnt. Eller vi försökte i alla fall! Hon var förvånadsvärt lugn, hon var lugnare än vad hon brukar och dessutom så har hon ju vilat i en vecka så hon var lugn haha! Sen skrittade vi hem igen. Dusty tyckte det var jätteroligt att komma ut igen, öronen frammåt och hon skulle äta hela tiden, thats my girl ♥
Sen åkte kom Mamma och hämtade upp mig när jag var klar i stallet, vi åkte till Hööks! Shoppade loss där kan man säga, bilder på det kommer imorrn! :D 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Vi har en frågestund på våran nystartade blogg, skulle vara jätteschysst om du ville kika in och slänga in en fråga eller två. :D

http://teamdponnys.blogg.se/2012/july/fragestund.html#comment

2012-07-02 @ 21:14:19
URL: http://teamdponnys.blogg.se/
Postat av: Lisa Jonsson

Sv: HAHAHAHA jag vet, dog av garv när jag hörde det XDD♥

Svar: HAHAHAH FÖR SKÖÖÖN xDDDD <3
Amanda

2012-07-02 @ 23:41:26
URL: http://jonssonlisaa.devote.se
Postat av: Hannah och Vendela ♡

Hej, jätte fin ponny och blogg du har :)

Svar: Hejsan! Åå, tack så jättemycket, tack! :D
Amanda

2012-07-03 @ 00:13:57
URL: http://bpoonysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0