Gästbloggning - Anna

Hej! Jag heter Anna-Jean Mallard och bloggar på mallards.blogg.se och fick chansen att gäsblogga här.
Kan ju berätta lite om mig själv då :)
Jag heter då Anna-Jean (franskt namn) men kallas för Anna. Jag är 14 år och bor en bit utanför GBG med min familj och hund väldigt nära en sjö. Mina intressen är att rida, fota, träna agillity och bara umgås med kompisar. Sen tycker och också det är väldigt roligt att blogga och att resa.
Jag har själv ingen häst (tyvärr) men jag rider på ridskola och är med i Ungdomssektionen på Gunnebo Ryttarsälkap där jag rider. Efter sommaren ska jag också skaffa medryttarhäst.
Förutom hästar så har jag en hund som heter Zack och är en Lagotto Romagnolo som jag gillar att träna trix och agility med. Förutom hundar och hästar så ÄLSKAR jag att fota och har precis köpt en Canon eos 1100d systemkamera som jag håller på att lära mig och lägger ut bilder varje dag. Om ni är snälla får ni mer än gärna rösta på mig i en fototävling HÄR som jag deltar i med en bild på Zack och man kan bara rösta en gång/dag så om ni vill får ni gärna rösta varje dag :P
 Jag gör animerade headers till folk som vill det så är det inga problem att maila mig men först får ni se till att kolla DETTA inlägget där det står vad som ska vara med i mailet :) Och headern är förstås helt GRATIS men i utbyte med en gäsbloggning ♥

 
Kram Anna-Jean ♥

MVH Anna-Jean Mallard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0