Gästbloggning - Jonna

Hej alla Amandas läsare !
 
Jag heter Jonna Sunvisson och jag bloggar på 
http://allahovarimarken.blogg.se  . 
Jag är 12 år och jag har två egna hästar som heter Vallas Joel och Quite bright. Jag dansar även Latin och jag dansar med en som heter Mikael Skog. 
 
Fakta om Vallas Joel: 
Ålder: 13
Kön: Valack
mkh: 139,7 cm 
Kallas för: Joel
Favvo godis: Äpplen
 
Han har gått La i dressyr och Lb med förra ryttaren. Nu så går han upp till L.B dressyr och L.C hoppning. Dock rider jag mest dressyr då jag trilla av och fick en himmla smäll i huvudet sen dess har jag bara hoppat upp till 50 cm. Men i  dressyren så går det riktigt bra. Jag har bara starat 5 st dressyr tälingar och varit utan placering 2 gr. Jag köpte han 21 september 2011. 

 

 

 
Fakta om Quite Bright: 
Ålder: 15
Kön: Valack
mkh: 122 cm  
Kallas för: TinTin
Favvo godis: rå potatis 
 
TinTin som han kallas har jag haft i 8 år och jag har både tävlat i hoppning,dressyr och fälttävlan. Fälttävlan är det jag och TinTin tycker är roligast. Vi har tävlat upp till L.b L.b och det har gått riktigt bra. Jag har ca 80 st rosetter med lilla T.T och jag började tävla honom när jag var 6 är gammal. Vi har haft ritkigt roligt i hopp och det kommer vi att ha i flera år till.
 

 

 

 
Tack att jag fick blogga hos dig Amanda !
 
MVH Jonna Sunvisson ( 
http://allahovarimarken.blogg.se ) 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Visst! Säg till när du följer mig och vilket nummer så gör jag de samma :-)

Svar: Jag följer dig nu, blev nummer 70! :D Säg till när du följer mg och vilket nummer du blev, gärna! :D
Amanda

2012-07-11 @ 10:59:28
URL: http://horseelight.blogg.se
Postat av: Marina - Ryttare

Sv : Visst ! Följer dig nu ! Följer du mig ? :)

Svar: Tack, vilket nummer blev du? ^^ följer dig nu, blev nummer 189! :D
Amanda

2012-07-11 @ 11:25:28
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Maja

Ha ha , har provridit Joel på new forest sm! Jätte fin ponny!

Svar: Jasså! Ja han är fin!
Amanda

2012-07-12 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0