I want you to know - that I love you ♥

Tjenare! Idag har det varit jättetråkigt väder, duggregnat hela dagen och blåst massor, svensk sommar? ^^
Men jag cyklade till stallet och började mocka, packa hö och göra krafften. har hand om Zäta [Pernillas ponny], så jag ska mocka, packa hö och göra krafften bara. Så det gjorde jag! Sen kom Maja och då hade vi sjuukt kul! Sen hämtade vi våra fin ponnysar, blir så glad när hon kommer gåendes mot en och man bara kan krama henne så länge man vill, lycka ♥
Gick in i stallet sedan och borstade, kratsade hovarna och hade det bra! Sen på med sadel och träns! Red en sväng med Maja idag, det duggade hela tiden när vi var i stallet, lite konstigt att det inte kom någon skur men det var skönt i alla fall! Vi red först mot den vanliga vägen som jag kallar den och sen red vi in i skogen på en stig, supermysigt verkligen! Sen kom vi ut på vägen som leder till wittvång och travrakan. Jobbade henne hea tiden i skritten, tänkte på mina händer, vart dom ska vara och tyglarna, gick bra faktiskt! Hon var lite pigg och hetsig men ändå lugn, svårt att förklara. Småtravade lite och hon kändes fin!
Sen red vi in på travrakan där vi galopperade, hon var så himla lugn! :o Vet inte vad som flugit i henne xD Jobbade henne lite i en lägre form, fast i ett högre tempo en vad jag brukar rida i, det gick bra! Sen när vi red hem så gick det lite fortare men hon tyckte det var svinkul :D När jag saktade av från galopp till trav då var hon sjuukt fin även fast det var, inte slängtrav men lite fortare trav så var hon sjukt fin! Tänk om jag hade samlat ihop henne, mumma! Sen skrittade vi hem igen, Dusty var trött då, min älskling ♥
Där ska mina händer vara, lite längre fram kanske? Men annars ganska bra! Ska tänka på den här bilden i helgen :D Nu tänkte jag högt för mig själv.. älskade ponny ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0