låååång dag!

Hejsan svejsan! Idag så har jag och mamma haft mycket att göra! När jag kom till stallet så började jag att mocka sedan så packade jag hö och gjörde krafften. Sen gick jag ut i hagen för att hämta min fina ponny ♥
Borstade och grejade med henne, sen hoppade jag upp och skrittade iväg till ridbanan. Kortattat så red jag igeom LB:1 och LA:1, i LB:1an så ville jag för mycket så det blev inte så bra, galopperade lite istället  för hon var så sjuukt pigg så hon fick galoppera av sig lite, red igenom LAn sen och då gick det mycket bättre! Hon var så sjuuukt fin i formen, asså det var helt galet, hon hade så fint stöd på bettet, hon var helsvett efteråt, snuttan♥
Sen vart det lite packing, åkte faktiskt hem sen och åt lite mat. Lite senare så åkte vi till Hööks IGEN för att köpa ett par hela boots, dom andra jag har är trasiga :/ Så nya sånna blev det! Sen åkte vi till stallet igen, då packade vi lite till och sedan så badade jag Dusty, flätade manen och svansen, sen kom Cajsa :D Så då åkte vi hem! Nu sitter jag här, taggad till 1000! :D

B Ä S T A  P O N N Y N ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0