SHOPPINGEN PÅ HÖÖKS

Ja, somsagt så var ju mamma och jag på Hööks igår och det blev en del, roligt tycker jag haha! Det var ju rea också så man får ju passa på lite extra nu! Det var mycket saker som jag behövde så nu är det köpt, härligt!
♥ Fleecetäcke med hals
♥ Ländtäcke, JH Collection
♥ Schampo
♥ Godis till Dusty :D
♥ Arnika
♥ Pälsglans, Tobbe Larsson
♥ Flugpannband [Dusty har tagit av sin grimma med det andra flugpannbandet i hagen och jag hittar den inte så det fick bi en till sån ^^]
♥ Läderputs
+ Att det blev lite foder och en nummerlapp!
Så det blev lite saker men nöjd är jag! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia <3

Jätte bra blogg.

Svar: Tack så jättemycket!
Amanda

2012-07-03 @ 21:46:48
URL: http://xn--hsttokigryttare-0kb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0